poniedziałek, 15 września 2008

SZALEŃSTWO




Od kiedy przestalam byc superstar non stop dostaje wiadomosci z pytaniem czy sprzedam sukienke z loterii za doladowanie. Dlaczego ludziom az tak bardzo zalezy na tych sukienkach, ze sa gotowi zapłacic za jedna z nich prawdziwymi pieniedzmi? Uwazam ,ze sa ładne i napewno rzadkie, bo nieliczne osoby wygrały je w loterii jednak nie zdecydowałabym sie na zakup jednej z nich jesli opcja bylo by zaplacenie na nia doładowaniem- to juz chyba lekka przesada. Zobaczcie na fotki. I co ja mam zrobic? Sprzedac jedna za miesiac superstar czy nie?

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Oj, Ty myślisz, że to jest szaleństwo? Pamiętasz rozdymaną i jej sukienkę? pewna dziewczyna doładowała jej za nie konto na 3 miesiące na ss, a mi, za to, że jej powiedziałam dała 30sd w prezencie-zaraz prześlę ci jej wiadomości;)
hate-and-love

Anonimowy pisze...

sorki nie 30, tylko 300-zaraz ci screeny prześlą;)

Anonimowy pisze...

ja bym nie sprzedala za to!! sukienki sa twoje i koniec!!!

Melania940

Anonimowy pisze...

hej mam wiadomosc z sukienką od stardoll, że jak doładujesz konto to ją dostajesz! Prześle ci ją na e-mail. Wiesz co zauważyłam, że jak masz doładowane konto np. w niedziele to w następnym dniu ci przysyłają tą wiadomosc byś doładował jeszcze raz. U mojej koleżanki jest tak samo:)
pozdrawiam Filemon_565

Anonimowy pisze...

Święto lasu - dostałam ofertę dostania darmowej sukienki za zakup stardollarów xD Zaraz ją będę miała, wiec możesz zerknąć, jeżeli jeszcze jej nie widziałaś ^^

Anonimowy pisze...

Ja bym wyłudziła więcej.Chociaż z drugiej strony fajna suknnia,rzadka i ją masz...
Jolanniz

Anonimowy pisze...

Ja bym sprzedała. Darmowe doładowanie ss piechotą nie chodzi, a już na pewno nie za jakiś cal animowanej kiecki ;d ja chce kolekcjonować niech kolekcjonuje. Nie zabiera się dzieciom cukierka, jeśli dają coś w zamian ;P

Anonimowy pisze...

http://i34.tinypic.com/2910rk9.png NOWA SUKIENKA !! ;)

Mój nick to Czoklyt

Anonimowy pisze...

wyslalam juz Adze maila 2 godziny temu z ta nowa sukienka ale zaloze sie ze tez ma ta wiadomosc bo to jest dla wszystkich ss, nie chodzzi o kupno czlonkostwa tylko dolarow (ale koszt ten sam wiec zadna roznica)

Anonimowy pisze...

słuchajcie, może Was zdziwię, ale drugi raz dostałam wiadomość o sukience(innej) !!!! W dodatku już jestem superstar.
Justyna-96

Anonimowy pisze...

Kupie te kiecke za doladowanie!anhha

Anonimowy pisze...

Nie sprzedawaj,jest rzadka drugiej takiej możesz już nie znaleźć.Cornelia380

Anonimowy pisze...

jak ktos chce moge mu sprzedac taki sukienke (co sie dostaje wiadomos ze jak doładujesz to ja dostaniesz) ona jest czerwona nawet fajna ale ja jej nichce chce ktos za 60$:D

Anonimowy pisze...

ja bym sprzedała ale za giftcode

Anonimowy pisze...

ja bym sprzedała, ale za gift code. ppaattkkaa