piątek, 26 września 2008

NOWE HB


Od dzisiaj mozna ubierac nowa lalke :) Jest ona niestety narazie tylko dla superstar dlatego postanowilam wkleic fotke zeby wszyscy mogli ja zobaczyc :) Lalka nazywa sie Hot Buys i wsrod jej ubran mozemy zobaczyc hot buys na ten miesiac. Jesli jednak brac pod uwage jej nazwe to wychodzi na to,ze wszystkie ubrania na fotce naleza do hot buys , ktore pojawia sie w sklepach w najblizszym czasie. Ciuszki sa naprawde sliczne wiec miejmy nadzieje, ze w przyszlosci Stardoll wprowadzi kazda rzecz do Starplazy

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

widziłam fajne ciuchy ma

Ciocia Wiedźma pisze...

ona na bluzkę z HK!!!!!! Mam nadzieję że będzie do kupienia. Ciocia ja strasznie chce!! (nie przejmujcie się. jak widzę HK to mi odbija:P)

Anonimowy pisze...

aaa... co jest narazie dostępne z tych HB oprócz różowego sweterka z kokardką?

Doda-Olka

Ciocia Wiedźma pisze...

tylko ta bluzka. następne 1.10 (różowa bluzka i spódnica) i 3.10 (opaska). Następne kolejno 6 (broszka), 8 (kurtka), 10 (torebka), 13 (buty), 15 (kokarda) i 17 (rajstopy)października. swoją drogą ciekawe dlaczego nowe Hb pojawiły się w zakładce moda, a nie jak do tej pory w zakupach:/

Anonimowy pisze...

Te sposnie brązowe widziałam w Gdańsku w Bershce! ^^

Anonimowy pisze...

No nie mówcie mi, że one nie są imoł! xD

Anonimowy pisze...

Łaaa ja chcę ten płaszcz kolorowy!^^

Anonimowy pisze...

Niestety nie zrozumiałam Cię ciocia_wiedzma ...

Doda-Olka