czwartek, 11 września 2008

****************MAIL ******************TUTAJ !!!!!

Jako, ze rozne osoby kontaktuja sie ze mna na Stardoll w sprawie informacji, ktore moglyby zostac uzyte na blogu, postanowilam stworzyc osobnego maila własnie w tym celu. Jesli macie jakies ciekawe linki, fotki lub wiecie o czyms co powinno sie znalezc na blogu piszcie na ten adres stardollblog@hotmail.com
dzieki
agamng

3 komentarze:

ciocia_wiedzma pisze...

wysłałam ci scereen z kolejną sukienką za doładowanie

Tlen pisze...

ekhe...
ja też xD

Anonimowy pisze...

fajnie xD ppaattkkaa