piątek, 5 września 2008

MONTHLY GIFT CLUB


Dzis pojawily sie nastepne ubrania dla osob, ktore dolaczyly do klubu!!! Jesli zapisaliscie sie juz wczesniej , kilka godzin temu powinniscie dostac biale buty i torebke. Wszyscy ci, ktorzy maja toaletke w pokoju na parterze zastawiona oknem, szafa lub zabudowana tapeta niech sprawdza czy otrzymali prezenty. Szczerze mowiac zwatpilam, ze pozostanie w tym klubie mialo jeszcze jakikolwiek sens po tym jak ubrania zostaly rozeslane w zeszlym miesiacu a tu jednak niespodzianka. Sam klub jest jednym wielkim koszmarem, codziennie nawiedzanym przez roznych szalencow i desperatow oferujacych 1000 stardolarow lub 5 dkny za dolaczenie do ich klubow lub jakies 10 latki wymyslajace na forum ze sa w ciązy. Wedlug ostatnich wiadomosci od Callie sprzed mniej wiecej 2 tyg , ubrania z klubu niedlugo bedzie mozna sprzedac wiec teraz obok tysiecy fioletowych rajstop, letnich sukienek i toreb za doladowanie pojawia sie setki tysiecy bialych ubran, ktore zasypia Starbazar na wieki

6 komentarzy:

asia67star pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
asia67star pisze...

okropnosc,ze bedzie mozna je sprzedawac ;\ teraz to juz same smieci beda mieli na bazarach ;p
ja dostalam torebke i buty :)

Hania pisze...

Torebka fajna, buty okropne. xD Dres może być. jak dla mnie .

MsHannah

ciocia_wiedzma pisze...

ja też myślałam że na początku września ten klub zniknie. A ty taka niespodzianka:P . Jak będzie je można sprzedawać to już naprawdę przez 3 miesiące nie wejdę do bazaru.

Nika32546 pisze...

Ja bynajmniej NA RAZIE nie będe ich sprzedawać xDDD

Anonimowy pisze...

te buty i torebka powinny być na samym początku. ppaattkkaa