sobota, 13 grudnia 2008

PROJECT RUNWAY NA STARDOLL


Ktos zostawil wczoraj taki komentarz "może napisałaś byś o project runway ktory będzie na stardoll przeglądając amerykanskie czy tam brytyjskie strony o stardoll pisze o tym ale za duzo nie moge sie dowiedziec z tego. chcialam napisac do undermyumbrella bo to chyba polska bo ma imie kasia ale nie moge znalezc nigdzie jej meila. moze ty zrozumiesz cos wiecej z tego co oni napisali:) "

13 grudzień 2008 11:12


Zacznijmy wiec od tego, ze UndaMyUmbrellla nie jest Polka. Ma jakies tam podobno polskie korzenie ale urodziła sie w Wielkiej Brytanii a teraz mieszka w Stanach Zjednoczonych i po polsku nie mowi.

Druga sprawa jest taka, ze Project Runway faktycznie ma sie pojawic ale nie bedzie on zorganizowany przez Stardoll tylko przez kilku członkow Stardoll miedzy innymi UndaMyUmbrellla. Nie wiem czy wszyscy ogladali kiedykolwiek ten amerykanski show, wiec opisze w skrocie o co chodzi. Project Runway jest amerykanskim reality show o modzie. Osoba, ktora go prowadzi jest Heidi Klum. W show bierze udzial 12 uczestnikow - projektantow z roznych czesci kraju, niektorzy maja np. swoj maly butik , inni zajmuja sie szyciem dla siebie. Wszyscy kochaja mode i tworza swietne ubrania jednak nie jest o nich głosno i nie maja pieniedzy zeby sie wypromowac. Project Runway stwarza im własnie taka szanse. Oprocz 12 uczestnikow jest takze 12 modelek. Kazdy projektant wybiera sobie modelke dla ktorej pozniej szyje. Uczestnicy mieszkaja razem w duzym mieszkaniu w Nowym Jorku. Co tydzien w programie odbywaja sie challenges czyli tzw. zadania .Wszyscy zbieraja sie razem i dostaja temat kolejnego pokazu na ktory maja wykonac ubranie- czasem jedno, 2 lub nawet 3. Otrzymuja okreslona ilosc pieniedzy na materialy, dodatki itd np. 150 $ kazdy, pozniej ida do sklepu i w ciagu pol godziny musza kupic wszystko co bedzie potrzebne im do stworzenia swojego projektu. Nastepnie ida do pracowni w ktorej znajduja sie formy i maszyny i zaczynaja wykonywac swoje ubranie. Z reguły jest tak ze pod koniec dnia przychodzi Tim Gunn (konsultant od spraw mody ) , oglada projekty, sugeruje co mozna by zmienic , pozniej na drugi dzien np. do 18:00 nalezy wszystko skonczyc. Około godziny przed ustalonym czasem dokonczenia projektu przychodza modelki dla ktorych ubrania mialy byc uszyte. Pozniej wszyscy zbieraja sie w sali gdzie ich projekty prezentowane sa na wybiegu oraz oceniane przez jury: Heidi Klum, Michaela Korsa, Nine Garcie i jeszcze goscia ktory zmienia sie co tydzien. Po glosowaniu wybierane sa 3 najlepsze i 3 najgorsze projekty. Jedna osoba ktora znalazla sie wsrod najlepszych projektow dostaje immunitet i jest bezpieczna w nastepnym tyg- czyli nawet jesli jej projekt bedzie najgorszy to i tak nie zostanie wyeliminowana. Sposrod 3 najgorszych projektow wybrany zostaje ten ktory zdobyl najmniej punktow i taka osoba niestety wraca do domu. Program trwa dotad az wyłonione zostana 3 najlepsze osoby, ktore przez okres trzech miesiacy uszyc musza cala kolekcje prezentowana pozniej na wybiegu. Musi składac sie ona z 12 czesci. Oczywiscie znow przyznawany jest budzet z ktorego nalezy wszystko zakupic - 8000 $ Zwyciezca otrzymuje 100,000 $ oraz zostaje przedstawiony w magazynie ELLE. Nagroda zostaje takze przyznana modelce, ktora pracowala z nagrodzonym projektantem.

Kilka filmikow mozecie znalezc na youtube.com

Organizatorem Project Runway na Stardoll jest Dodence_bt - nie sadze, zeby ktos o nim słyszal. Sama przeczytalam o nim dopiero kilka dni temu. Podobno ma swoje projekty na Stardoll. UndaMyUmbrellla ma zasiasc wsrod jurorow wspolnie z kilkoma innymi osobami. Narazie przyjmowane sa zgłoszenia - zajmuje sie tym Dodence_bt trwaja wiec poszukiwania osob, ktore zajmuja sie projektowaniem na Stardoll oraz modelek, ktore pracowalyby z projektantami tak jak w prawdziwym programie. Ostatecznie wyłonione zostanie 13 osob ktore beda ze soba rywalizowac. Nagroda dla zwyciezcy ma byc doładowanie, artykuł na blogu - perezhiltonofstardoll.blogspot.com oraz wywiad w Teen Style Magazine. Jestem ciekawa jak to wszystko bedzie wygladac. Podobno zgłoszenia przyjmowane sa do 20 grudnia.



Usuń na zawsze

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

dzieki ze o tym napisalas choc nigdy wczesniej nie slyszalam na ten temat nigdzie,a jst moze nowy prezent w zamku?

olakom59b pisze...

ja oglądałąm to na zone club

Anonimowy pisze...

No ja też oglądałam ten program. Nawet fajny ;)


diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

dłużej nie można?

Anonimowy pisze...

ja na VH1. tamleci dopiero 2 edycja. kocham ten program!

ciocia_wiedzma pisze...

Słyszałam o tym chłopaku i widziałam kilkanaście jego projektów:) Jest naprawdę niesamowity. Pojawił się nawet postulat, aby został przyjęty do ekipy stardoll, aby można było kupować zaprojektowane przez niego ubrania w starplazie. Nawet sama pisała do admina w tej sprawie:)
Pomysł fajny, mam nadzieję ze im wypali:)

Lunka_4 pisze...

A mnie wnerwia ta babka z tego programu, taka czarna! Ona jest wredna:) A tak poza tym to fajnie, ze napisalas:)

Anonimowy pisze...

szczerze powiem, że nie słyszałam ;)
loooooolcia14

Ciri pisze...

Masz może informacje czy pojawia się jakieś nowe kurtki i płaszcze?
Byłabym Ci bardzo wdzięczna ,bo nie wiem czy kupić teraz rzeczy które średnio mi się podobają,czy wstrzymać się te parę dni :)

Anonimowy pisze...

Więc, możesz mi wytłumaczyc ile jest stardolli?? Wiem, że jest chiński(www.stardoll.tom.com), taki miedzy "światowy"( www.stardoll.com) i jest jeszcze jakiś Amerykański na którym jest wszystko wcześniej?? Jeżeli jest taki to napiszesz mi adres na stardoll? Jestem (na stardoll) Majka01091996

Z góry dzieki