wtorek, 23 grudnia 2008

KLUBY


Dzisiaj postanowilam napisac o klubie, ktory mimo, ze codziennie organizuje konkursy z nagrodami w postaci stardollarow: 25, 50 czasem nawet 100 , nie superstar moga wygrac prezenty lub metamorfoze apartamentu, to jednak nie nalezy on do najwiekszych na Stardoll. Włascicielka jest cherrypiegrl, ktora jest rowniez jedna z popularniejszych projektantek wiec przypuszczam, ze ktos czytajacy bloga napewno o niej słyszal. W temacie "zadaj pytanie cherrypiegrl" ktos kiedys spytał skad ma tyle stardollarow i własciwie ile dokładnie, ze moze sobie pozwolic na takie nagrody. Podobno otwierajac klub, po kilku miesiacach projektowania ubran uzbieralo jej sie ok 30 tys stardollarow. Tak , brzmi nieprawdopodobnie jednak jedna z moich best friends rowniez zarobila ponad 20 tys własnie w ten sposob. Ciezko jest tak kosmiczna kwote wydac, bo wiekszosc ubran na Stardoll jest nieciekawa lub powtarza sie. Dlatego powstal ten klub, w ktorym wlascicielka dzieli sie swoim dobytkiem hehe. Jedyna przeszkoda jest znajomosc angielskiego, poniewaz posty w klubie pisane sa wlasnie w tym jezyku ale sposrod waszych znajomych ktos napewno jest w stanie je przetlumaczyc wiec mysle, ze warto dołaczyc, bo nic nie tracicie a mozna wygrac troche kasy:) Naleze do tego klubu od jakiegos czasu, wygralam nawet 50 stardollarow w konkursie na przebranie dollki moze z 1,5 miesiaca temu. Wlascicielki nie znam wiec nie robie jej reklamy, poprostu mam nadzieje ze komus uda sie cos wygrac.

P.S. Pilnie potrzebuje łyzew i nart, jesli ktos chce sprzedac , prosze o kontakt !

21 komentarzy:

loooooolcia14 ;] pisze...

:) Dołączyć nie zaszkodzi :P Chociaż wątpię żebym coś wygrała ;]
pozdrawiam.!

justi1895 pisze...

thx za info już się zapisuję do tego klubu :*

Hanul. pisze...

Nie dziwie się jej. Kiedy ja mam po kilkaset sd na koncie, to nieraz nie moge wytrzymać, bo nie mam ich na co wydać ;)

Invidia pisze...

bardzo dobry pomysl, a ja potrafie roztrwonic kazda sume :P
handel ciuchami nie udaje sie juz tak jak kiedys, bo zbyt duzo osob sie za to wzielo i szczerze nie kazdemu to wychodzi
zabieraja innym przestrzen zyciowa :P

A.S.H.L.E.Y... pisze...

dzięki ze o tym napisałaś. :D już sie zapisuję. ^^

Anonimowy pisze...

http://www.stardoll.com/do/secondPurchaseGift.php

jak ktoś jej ss to ten kod jest na tą sukienkę niebieską z tą wróżką (kod jednorazowy) ale jak w następnym miesiącu kupicie ss to znowu mozecie go wkleic i bd inna sukienka nowsza. Naprawdę działa sami zobaczcie na moje konto: jamajka345. Jeszce jak ktos jest ss i nie ma tych sukienek co były za "podziękowanie że jest się ss" mam tu kody:

na tą taką długą lekko różową:
http://www.stardoll.com/do/giveItemToSuperstar.php?itemId=17129

na tą pomarańczową:
http://www.stardoll.com/do/giveItemToSuperstar.php?itemId=17128

na tą zieloną:
http://www.stardoll.com/do/giveItemToSuperstar.php?itemId=17126

Uwaga! Można wybrać tylko jedną sukienkę s pośród tych trzech!(ja wybrałam zieloną) jamajka345

Avril pisze...

Jesli jestes ciekawa to mam lyzwy i moge sprzeda ale cena bedzie 10 +!

AvrilL222

Anonimowy pisze...

hej! ja mogę Ci sprzedać łyżwy. napisz do mnie. *hara-ken*

Anonimowy pisze...

Aguś, ja Ci mogę sprzedać narty. Wbijaj do mnie ;)

Konwalia.19 pisze...

Zapomniałam się podpisać: ta od nart to Konwalia.19 xD

Anonimowy pisze...

mam pnie czy ten kod działa? stardoll.com/mainmoney/

czytałam że można go urzyć raz dziennie o 9.30

odpowiedzcie ;) jamajka345

Paula pisze...

Dołączę;; Może coś wygram? Kto wie^^

Anonimowy pisze...

polecam ten klub ;)
ja wygrałam w 4 konkursach ;)
Cherry jest bardzo miła i nie robi z siebie żadnej elity, tylko stara się pomagać innym ;D
PS> ODWIEDZAJCIE JEJ SIOSTRĘ .xo.sharon.xo. - sprzedaje ona wszystkie swoje DKNY, HB i inne ;)

_______
agamng: a twój strój na konkurs Twiglight podziwiam ;D Pomysłowy był

hate-and-love

Meggi11 pisze...

Ja też dołączę. Już ktoś zrobił konto z nazwą tego klubu... Oooh.. Jeny co za dzieci ;PP

Anonimowy pisze...

jedna prośba nie róbcie z tego klubu śmietnika, bo już zaczyna tam być jak w Poland-Polska! Patrzcie jakie tematy już istnieją, bo jakby każdy zakładał temat "oceń medoll" w swoim języku, to by wyszło ponad 100 tematów. I nie przesadzajcie, że nie rozumiecie "rate me"- "oceń mnie", a cyferki są takie same, co nie?!

Anonimowy pisze...

ooo, tez sie zapisze! ciekawy sposob zarabiania, ale niewielu sie udaje w ten sposob. ale jak widac, są tacy nieliczni :)
~kasienka1

Anonimowy pisze...

hejcia naprawde dziła a co ile jest nowa sukienka ???

emisia1 pisze...

a wiecie za co ma się taką szarfe z kolorową gwiazdką bo za CG są inne ?

Agnieszka pisze...

dzięki!!! brakowało mi takich tricków. przeglądam ostatnio takie blogi, jestem kodomaniaczką

Anonimowy pisze...

jak sie wpisuje te kody? prosze o odp.

Anonimowy pisze...

Moim zdaniem CherryPieGrl (właściecielka tego klubu) często postępuje nieprawidłowo...Niektórzy robią dosłownie prześliczne scenerie a i tak nie wygrywają...Ostatnio wygrywały same niezbyt piękne scenerie...Biorę udział w każdym konkursie, ale jeszcze nic nie wygrałam;( Może dziś...ale i tak na to nie licze:|