niedziela, 12 października 2008

WTF ??? - CZYLI GDZIE JEST SENS?




Weszlam sobie dzis na pewien blog i oczom nie wierze...! Widze kopie mojego bloga: wstep - slowo w slowo z mojego bloga, 3 screeny z mojego bloga do tego teksty przy screenach w 90 % przypominaja moj blog. Pod spodem tylko napisane "Screen oraz list do admina skopiowane z blogu agamng.Przepraszam!" pod pozostalymi wpisami podobnie. Rozumiem, ze wiele osob zaklada ostatnio blogi o Stardoll ale naprawde bez przesady.Jesli chcesz cos stworzyc , nie polega to na przepisywaniu slowo w slowo pracy kogos innego, bo gdzie jest sens? Ja sensu nie widze. Zastanawialam sie czy wogole pisac tu o tym bo chyba nie powinnam sie przejmowac czyims kopiowaniem ale jestem ciekawa waszych opinii

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ciekawe kto to O_o

Anonimowy pisze...

powieksz obrazek to sie dowiesz;)

Unknown pisze...

Hej a skoro ja się zapytałam i mi pozwoliłaś skopiować dwa screeny to nic takiego prawda? :)

Anonimowy pisze...

chamstwo i tyle

Natalia. pisze...

ja wczoraj założyłam blog, na razie nie powiem adresu, ale pomyślałam sobie że 'podam różne screeny i w ogóle, ale bede podawac takie screeny, co ja zrobilam a nie kopiowac od agimng lub cioci_wiedzmy' - te dwa blogi to moje ulubione ;]
więc ja będę podawać tylko SWOJE screeny, a jak już będzie mi na którymś zależyć bardzo a ja go nie będę miała, to poproszę kogoś, kto go ma (tego screena).

Anonimowy pisze...

jak np.robisz zdjęcia jak np.tych torebek chanel to zrób jak ciocia-wiedzma- poprostu zrób pasek przechodzący przez to zdjecie "stardoll-news-plotki.blokspot.com" i wtedy nie ma szans na kopiowanie,bo wszyscy będa wiedzieli ze to nie ona robiła.raz weszłam na innego bloga,chciałam coś skopiować (bodajże coś o avril) i wyskoczyła mi informacja od internetu explorer: "hej-to nie punkt ksero!!" mozesz zrobić coś podobnego
ppaattkkaa

Anonimowy pisze...

Ktoś nie ma pomysłów xD

cornelia380

Anonimowy pisze...

hej znalazłam coś ciekawego mogłabys to umieścić

http://www.mojegry.pl/MojeGry_9963.html

w tej grze są fryzury takie jak na stardoll

to screeny

http://img296.imageshack.us/img296/3418/49815821iv7.jpg


http://img184.imageshack.us/my.php?image=dfsdvw5.jpg

Anonimowy pisze...

Co do tych sukienek za doładowanie, to chyba jest jeszcze jedna: taka sama jak ta fioletowa, tyle że niebieska. Sprawdź w moim bazarze.

Anonimowy pisze...

mam takie pytanie, gdzie kupilas te doczepiane wlosy na stardollu? bede wdzieczna za odpowiedz.

Ciocia Wiedźma pisze...

O widzę że i mi się trochę pochwał zebrało:P
Ale do tematu. Dla mnie to jest przesada. Sama czasem biorę screena od ciebie albo z Fashion Forwards, ale tylko sporadycznie, jak ja sama nie mam do niego dostępu i zawsze umieszczam pod postem link. Ale żeby przepisywać czyjąś pracę? Zrozumiałabym gdyby ktoś na polski tłumaczył anglojęzycznego bloga, bo nie każdy jest w stanie zrozumieć, ale takie coś? Jak dla mnie przesada. I to duża. A znak wodny jest świetnym pomysłem. Przynajmniej masz darmową reklamę, jak już ktość coś zwędzi:P

Anonimowy pisze...

Odpisali mi:
Cześć Melania940,
dziękujemy za list.

Z powodów prawnych byliśmy niestety zmuszeni usunąć logo Chanel z niektórych produktów. Mamy nadzieję, że się na nas nie gniewasz...
Jeśli chcesz zwrócić te produkty, napisz listę tych rzeczy z dokładną nazwą, ceną i datą zakupu. Przepraszamy za niedogodności.


Jeśli chcesz spojrzeć na swoją Historie Transakcji i zobaczyć szczegóły zakupów, sprzedaży, nagród itd, kliknij w "Moje konto" pod awastarem a potem w "Historię transakcji". (Musisz być zalogowana/y.)

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, skontaktuj się z nami ponownie..

Pozdrawiamy serdecznie,

Personel Serwisu Stardoll



Masakra!