piątek, 10 października 2008

CO ZNOWU???


Kilka dni temu przeczytalam, ze niektorzy skarzyli sie na zmiane znaczka Chanel na torebkach i pasku. Podwojne C zmienilo sie w kółko. Nie bardzo sie jednak przejelam , bo u mnie wszystko bylo w porzadku. Dzis zostalam zasypana mailami od was na temat tych zmian wiec postanowilam zajrzec do mojej szafy i faktycznie logo Chanel zniknelo. Jako, ze wkurzylo mnie to jeszcze bardziej niz perfumy postanowilam znow wystosowac maila do Stardoll. Mysle , ze teraz Stardoll tonie w tych wiadomosciach po tym jak wszyscy masowo kupowali Chanel. Mam nadzieje ze kasa zostanie zwrocona. Oto list jakby ktos chcial rowniez napisac:

Hi! I've just noticed today that my Chanel bags - yellow and black and my Chanel belt look different. The Chanel logo disappeared and it is now replaced by a ring. I know that it is probably next copyright matter but i am not happy cos i really liked it before. I paid for Chanel items buying that at starplaza and now they are just ordinarily looking things. I wonder if i can get my money back.Thank you!

7 komentarzy:

kitteczka pisze...

ja juz napisałam.uważam że to jest głupie,bo po co najpierw robić torebkę z logiem CC a później zmieniać ją w kółko ???????

Anonimowy pisze...

jak wysłać to do admina?

Anonimowy pisze...

A wiesz, że jak jest t bluzka na ramiączka z woile CC to teraz jest juz caola biala bez tego cc.

Anonimowy pisze...

Zabije ich...
cornelia380

Andziu$ pisze...

Ta biała bluzka CC z Voile też nie ma znaczka. Jest cała biała!!

Anonimowy pisze...

Ja wczoraj napisałam [mam nadzieję, że zwrócą kasę jak za perfumy]

hate-and-love

Nika32546 pisze...

Ja domagam się zwrotu kasy z mojego drugiego konta ;/