piątek, 9 stycznia 2009

UWAGA ZDZIERSTWO !


Ostatnio zauwazylam szerzace sie zjawisko zwiazane ze sprzedaza projektow. Istnieje mnostwo osob, kupujacych projekty od innych za niska cene- masowo np. 10 projektow jeden po drugim nawet codziennie po czym sprzedaja te same ubrania za 5, 10 czy nawet 20 std wiecej. Uwazam , ze jest to zdzierstwo, ktore powinno byc karalne. Choc z drugiej strony kazdy powinien miec na tyle rozumu, zeby zauwazyc kto wykonal projekt sprzedawany w bazarze i jesli chce dokonac zakupu - zgłosic sie do tej osoby. Niestety nawet wczoraj widzialam osobe kolekcjonujaca projekty z Twilight z koszulkami z ktorych 5 miało cene powyzej 20 std a cena u projektanta byla o polowe nizsza. Wklejam screen jednego z bazarow, ktory pokazuje jaki mozna miec tupet zeby tylko wyciagnac troche pieniedzy od innych. Konto nalezy do corki osoby o nicku bigmomma41, ktora sama zostawila wpis w ksiedze gosci u jednej dziewczyny polecajac bazar corki jako doskonale miejsce do nabycia projektu. Osoba szukajaca projektow ma 13 lat wiec jak sami widzicie 41 letnia kobieta nie ma skrupułów i zamiast napisac jej zeby udala sie do crazy199 po koszulki , oferuje jej zakup w bazarze corki. Miejcie sie wiec na bacznosci, bo łatwo mozna byc oszukanym.
P.S. Projekty crazy199 sa piekne :)

23 komentarze:

camaieu7 pisze...

hm no cóż wg mnie osoba nie kupująca u projektanta za cenę o wiele niższą jest po prostu naiwna. a jeśli chodzi o tych, którzy sprzedają po droższej cenie - prawa rynku ;)

xShReWx pisze...

zgam sie co do projetow crazy sama mam kilka z tego 2 projekty gdzie ktos kupil od crazy199 i sprzedawal je po 3 st wiec i tez kupilam:)jednak nei wszyscy sa zdziercami:)

Rolanda97 pisze...

http://plotki-news-narina.blogspot.com/
Wejdzie tu taj ona kompiuje z agamng ;/

Anonimowy pisze...

też tak miałam ;x . mam nick DiamentOva ,zrobiłam bluzkę Chanela,taką jak mam białą.WKURZAJĄCE!

Anonimowy pisze...

taa, pazernośc ludzka nie zna granic ...


diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

u mnie tez byl taki przypadek. dziewczyna adkupila odemnie 3 rzeczy po 2 sd a u siebie sprzedawala po 8! jej nick to kejsi_semik

Anonimowy pisze...

Heh ja też tak miałam wiadomo że niektórzy kasy nie mają a ci co są nowi nie zdażyli sobie zaprojektowac tych ciuchów za 1 $ więc sprzedawałam je za 2$ i 30 moich projektów kupiła pewna dziewczyna i wyobrazcie sobie ze sprzedała je wszystkie za 35 $ za sztuke

Anonimowy pisze...

no ale macie problem że ktoś was kopiuje i muwi że to ty go skopiowałas

Anonimowy pisze...

Według mnie powinnaś wziąś pod lupkę ten blog: http://stardoll-i-my.blogspot.com/ wydaje mi się bardzo podobny do twojego, szczególnie w notkach.

Anonimowy pisze...

Och, muszę znaleźć tą crazy199, bo kocham Twilight !!! ;)

Anonimowy pisze...

Bardzo fasjny blog! Mam do Cb pytanie.Czy mogłabyś mi wytłumaczyć jak sie kopiuje obrazki ze stradolla.Bardzo bym Cię prosiła abyś mi to wytłumaczyła.
Z góry dziękuję
Serdecznie pozdrawiam: Porcelanowa

Anonimowy pisze...

he he ja bym takich żaczy za 20 sd nie kupiła głupia bym była !

Cathy.... pisze...

Widzialam juz wczesniej crazy199 i jej projekty: bylam i jestem zachwycona :) Jeszcze nigdy nie bylam superstar, ale biore udzial w konkursie na doladowanie, wiec moze sie uda... x) Wiem, ze jezeli kiedykolwiek bede superstar to na pewno kupie jej projekt, bo kocham Zmierzch :) Czytam juz 3 czesc, a jutro ide do kina xD I hamskie jest to, ze tamta dziewczyna sprzedaje tak drogo te projekty... :( I tak pewnie wieksozsc widzi, kto je wykonal i udaje sie do crazy199 ;]

loooooolcia14 pisze...

Heh, a ja się nie zgodzę z tymi, którzy piszą, że to chamskie i w ogóle. Spójrzcie do swojego Bazarku, ile macie tam rzeczy od innych projektantów i sprzedajecie je za 2-3$ więcej. Wiem, że to nie to samo co różnica 17$, ale należy uważnie czytać etykietki, przez kogo jest to zaprojektowane. Traci tyko i wyłącznie ten, kto kupi te projekty. Ja szczerze powiedziawszy sama tak robiłam- sprzedawałam projekty o 2-3$ więcej. I zarabiałam na tym. To jest właśnie rynek- tu liczy się spryt, ten co nic nie robi, nic nie ma, proste :)
pozdrawiam.
P.S. A teraz czas na reklamę xD
Zapraszam na: stardoll-zone.blog.onet.pl

Anonimowy pisze...

ojejku to sprawa tego co sprzedaje!
i ogólnie to po to jest starbazarr żeby ciuchy sprzedawać !

slawekfild7 pisze...

ja sądze ze to zdzierstwo,ale jak nikt nie upomina to jak zarabia to niech zarazbia.

Zapraszam na bloga slawekfild7.blogspot.com zajrzyjcie i obserwujcie go

Morsia pisze...

widać
kiedyś sprzedałam jeden ciuch tanio w starbazar, a później zaglądam do starbazar tej osoby, a ona sprzedawała ten ciuch 2 razy drożej.

Niunia0711 pisze...

Ja mysle ze niekazdy umie projektowac a uzbierac wieksza kwote sd jest trudno. Wiec jesli tylko projektat nie ma nic przeciwko to czemu nie?

..m-i-l-l-k-a.. pisze...

masz racje ceny takich bluzek sa za duze.Ale trzeba zobaczyc jak jest ze strony sprzedajacego np. moze nie miec kasy, albo juz wklada za duzo pracy w te koszulki i mysli ze za taka cieszka prace 9 sd to za malo ale juz 26 sd to tez lekka przesada

slawekfild7 pisze...

Ja uwazam to sprzedawac projety za drozszą cene nie swoje to zdździerwstwo ale jak znajdziesz jakichs ciuch na sb tanioa sprzedajesz drozej to juz chyba nie

Anonimowy pisze...

O demnie nikt nie kopiował,bo niemam talentu do projektowania ładnych ubrań xP

Anonimowy pisze...

Witam wszystkich Ja uważam jesli ktoś coś zaprojektował to są jego prawa autorskie i nie powinny być sprzedawane po droższej cenie wręcz przeciwnie albo w tej samej albo po niższej o 1 st znamy dużo projektantów na stardoll crazy bombalolita honej melody i wy też możecie się tego nauczyć jest pokazane na youtube specjalne projekty na stardoll pozdrawiam Powerkaa

karolina_dunia pisze...

a ja tam wole naszakhg