środa, 21 stycznia 2009

HELLO KITTY



Wiem, ze wiekszosc z was lubi hello kitty ale nie ma pojecia jak zaprojektowac sobie bluzke czy poduszke z kotkiem. Pomyslalam wiec, ze zrobie wam niespodzianke i umieszcze wszystko krok po kroku i wtedy kazdy bedzie mogl zrobic sobie projekt sam, zamiast wydawac np 10 std :) Przed wami obrazek - jak zrobic kotka. Jesli wejdziecie do starDesign to zobaczycie, ze wszystkie figury mozna zmniejszac, powiekszac oraz obracac. W taki własnie sposob robi sie wszystkie obrazki. Wykonanie bluzki zajmuje jakies 15 minut :)

Nie bede raczej zamieszczac jak robi sie inne projekty, bo wszystko powstaje na tej samej zasadzie. Patrzycie na obrazek z myszka mickey lub bambi i probujecie ulozyc figury. Poza tym mialabym pewnie wrogow na stardoll gdybym zaczela tłumaczyc wszystkie obrazki, bo jesli kazdy moglby sobie je zrobic to projektanci przestaliby miec klientow.

P.S. Ktos ostatnio prosil mnie o piosenke Green Day na liste ale nie wiem co mam wrzucic, jakis tytul by sie przydał :)

58 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a jak zrobic inny obrazek nie uda sie przeciez z tych kwadratow kolek itd ulozyc np. wampira albo barbie prawda??a hello kitty zrobie jak wroce ce szkoly

Królewna z drewna pisze...

Dzieki udalo mi się . xdd
Tylko że Hello Kitty wyszła mi strasznie krzywo ;D

Anonimowy pisze...

Dzięki agamng:* Wyszła trochę inaczej ale jest extra:) Jeszcze raz dzięki:D
phelka

Anonimowy pisze...

super tez sprobuje tym bardziej ze kotka robilam tyle razy i wychodzil z niego potwor ;)

slawekfild7 pisze...

spróbuje uszyc :D

Anonimowy pisze...

dzięki:*

JulitQa93 pisze...

No i proszę. Ja już mówiłam, że beztalencie do entej potęgi jestem :( Moje projekty nie wychodzą mi tak ślicznie xpp

Anonimowy pisze...

Tylko zmarnowany cenny czas ferii ;D

Anonimowy pisze...

ohh... Dzieki ;* kiedys chcialam zrobic hello kitty i wszystko zrobilam oprocz uszu xd nie wiedzialam jaka figure do nich dopasowac... i niestety kotek zostal zniszczony... ale teraz mam nowego !! ;)

Anonimowy pisze...

Super :)) Jetses Boska jeszcze 3 glosy i jestes na 3 miejscu :))

Anonimowy pisze...

Matko Boska mi to nie wychodzi. A po za tym pisze do mnie jakas dziewczyna co ma 16 lat ze niedlugo obchodzi swoje slodkie 16 urodziny i mam! jej przeslac prezent szczyt bezczelnosci

loooooolcia14 pisze...

super =) bardzo mi się ten kot podoba...zrobiłaś konkurencję Keirze-V xD Hehe
pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

dziex za kotka :)
mam prosbe, dodasz jakiś post na temat zarabiania dużej ilosci starpunktów ??!
bede bardzo wdzieczna :)

Anonimowy pisze...

Przegonilas wszystkich (prawie :) Jestes na 4 miejscu :)))

MaRtUsSsS12 ;) pisze...

chętnie spróbuję.! :) Dzięki :**

weronika6231 pisze...

Ja mam pytanie
Jak zrobic zeby te kółka byly biale ale w tej czarnej obramówce???

Meggi11 pisze...

da się zrobić inne, jak niedawno byłam chora zrobiłam 2 bluzki z atomówką i kupili ode mnie za 14 sd :P
nie jest takie tródne, dzięki za instrukcję z Hello kiitty ;)

Ula pisze...

dzięki mimo że nie jestem superstar ale napewno sie kiedy przyda :)

Anonimowy pisze...

Uwaga! Pewna osoba na stardoll o nick'u sweetyo_ napisała mi:
i can fix whatever dkny you want, but i will need your pass.

Ja się nie znam, ale wygląda mi to na jakiś przekręt więc uważajcie na nią.

Anonimowy pisze...

ja już to widziałam na innym blogu, ale dobrze ze to zamiesciłas, bo nie wszyscy o tym wiedzieli

pozdrawiam

Kate pisze...

Super projekt,na pewno zaraz zrobię x)

Kate pisze...

O!Aga już znaleźli się tacy,którzy sprzedają Twój projekt na sb za 8sd :/

Pumcio1213 pisze...

hello kiity akurat jest proste ale np. postaci ze Zmierzchu już kompletnie nie umiem :(

Anonimowy pisze...

a są jakieś kody?
albo coś?
na sd albo sp.?

Anonimowy pisze...

Wielkie dzięki :)
c_patrycja

agamng pisze...

jest tyle osob sprzedajacych hello kitty ze raczej srednio mozna na nich zarobic hehe, bo wszyscy najpierw ida do keiry

barbie225, pisze...

suuuuper! dzięki!!

Anonimowy pisze...

Mam pytanie z czego są nogi ??

Anonimowy pisze...

prawie identycznie zrobiłam ale no nie tak samo w prawdzie ale dzieki dodam cie do znajomych

JulitQa93 pisze...

AGA!! Masz już trzecie miejsce i niecałe 100 głosów do 2!!

!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!
SALE!! TWILIGHT!! TWILIGHT!! TWILIGHT!! SALE!!

Dinqer pisze...

a jak zrobić tą czarną obwódkę wokół białej głowy odp. na stardoll - Dinqer

lirene14 pisze...

Może zrobię w wolnej chwili:) Dzięki jesteś kochana pozdrawiam lirene14 :* :* :*

weraw11 pisze...

Dziex za instre:* Jesteś super!!

Anonimowy pisze...

super wielkie dzięki
udało mi się
JuPi
ja tak długo próbowalam,żeby wyszła jak najbardziej podobna do twojej
w końcu się udało

anitkaz

Anonimowy pisze...

dziękuję bardzo!
może wreszcie przestaną mi wychodzic jakieś pokraki ^^

diddlussia_kiss

Anonimowy pisze...

hej a zrobisz taki post w ktorym bedzie wytlumaczone jak zrobic postac ze zmierzchu albonp barbie??

Anonimowy pisze...

Stardoll ma znowu jakies zakucena.
LOL-MOL to jest konto na stardoll gdy sie loguje i wyloguje to mu przychidzi stardollar a Matrix18 nie jest ss i moze sprzedawac w stabazarze


Pinka9711

Angelina227 pisze...

super!!! dzięki! ale mi wyszedł trochę krzywo...

Anonimowy pisze...

dzięki Aga :*
już zrobiłam bluzkę ^^
Polka_62

Anonimowy pisze...

To bardzo miłe z Twojej strony, że starasz się pomóc tym mniej zdolnym w projektowaniu na SD (w tym i mnie) :) dzięki

_MisiuniA_ pisze...

kurczę no... wychodzi mi ten kotek jakiś koślawy...;D ale popracuje nad tym :P zauważyłam że w swojej kolekcji ( chyba ) nie masz DKNY classic skirt. Nie wiem czy jesteś zainteresowana kupnem ale znalazłam dziewczynę któma ma tą bluzkę w SB.... jeśli będziesz zainteresowana to napisz na blogu...

Domcia-dancer pisze...

Super pomysł:)

Anonimowy pisze...

agmng ciesze sie ze jestes juz 3!!! codziennie oddaje na ciebie glosy! przed chwila dalam i brakowalo ci tylko 3 glosy zebys byla na 2 miejscuu... Zycze ci zebys jak najszybciej zajela 1 miejsce!

Pozdrowienia

hate-and-love pisze...

heh to z Green Day'em to ja ;p zaraz ci wyślę tytuł ;)

Anonimowy pisze...

dzięki wielkie za podpowiedź :) popróbuję trochę jak będę miała więcej czasu, zawsze mnie zastanawiało jak Wy to robicie :)

dzięki

Chanel_Anne

Anonimowy pisze...

haha :D i właśnie zauważyłam, że moim głosem podbiłam Cię na drugie miejce w rankingu ;) dziewczyny - dobre tempo ;) jeszcze podbijemy Agę na pierwsze miejsce :P

Chanel_Anne

Anonimowy pisze...

Aga juz na 2:)
Super jestes masz super blog:)
A ta Hello Kitty zrobilam wyszla dziwa ale jeszcze popracuje:]
Prosze Glosujcie na Tego Bloga
Brakuje tylko kilku glosow do 1:P

Anonimowy pisze...

Hej, zauważyłam, że jakaś dziewczyna z www.klaudusiak0110.blog.onet.pl
skopiowała całą notkę o Styling Studio.
A tak poza tym, to dzięki. Udało mi się zrobić bluzkę z Hello Kitty. Łii!

Audrey_1 pisze...

Hej, zauważyłam, że jakaś dziewczyna z www.klaudusiak0110.blog.onet.pl
skopiowała całą notkę o Styling Studio.
A tak poza tym, to dzięki. Udało mi się zrobić bluzkę z Hello Kitty. Łii!

Roxi pisze...

Dzięki Aga !!! Mi wyszła podróbka Hello Kitty, ale zawsze coś, nie ;) ?

miacolluci.17 pisze...

Dzięki! Udało mnie się za pierwszym razem. Tylko ta Hello Kitty wyszła mi jak mysz. Ale to nic nie szkodzi i tak wygląda pięknie. Jeszcze raz DZIĘKI !!!!

Anonimowy pisze...

bardzo ładne!!dzienki

B.E.A.T.K.A

Aga2345 pisze...

Dzięki,a ja głupia męczyłam się z tą ,,obwódką" robiłam ją z tych kółek nie zakolorowanych xDD

Anonimowy pisze...

Bradzo Ci dziękuje ,nie wiedziałam jak ją zrobić a jak robiłam to strasznie brzydką:(Dzieki:)

Pozdrawiam NiCola1998r

Niunia0711 pisze...

Dzieki agamng:* Wreszcie bede mogla projektowac swoje bluzki^^

Anonimowy pisze...

świetne:) thx ppaattkkaa

stardoll pisze...

ja tego niestety nie umiem zrobić ale bardzo ładne tobie wyszło .

Anonimowy pisze...

Ja tych figur nie moge obracać i wogóle ...