poniedziałek, 20 lipca 2009

ATAK HAKERA NA Keira-V


Wyglada na to, ze haker zaatakował konto Keira-V. Napisala ona w GB, ze jesli ktos dostanie wiadomosc o darmowej kurtce z MKA od niej z konta to wiadomosc nie jest wysłana przez nia. Jak widac stary hakerski trick nadal działa i kolejne osoby nabieraja sie na ta sztuczke a myslalam , ze po tym ile razy przewijało sie to już w GB, wiadomosciach i na roznych blogach wiekszosc osob nie wchodzi na zadne linki. No coz Keira-V widocznie nie wiedziala. Sama otrzymałam dzis taka wiadomosc od kogos wiec jesli mozecie zgłoscie ta osobe do Admina bo im mniej takich przygłupow tym lepiej. I nie wchodzic na link !!!

9 komentarzy:

Ada. pisze...

Hm... nie wiem już co daje zablokowanie tych użytkowników.
Wczoraj zgłosiłam 2 osoby, które ten link mi wysłały. Są to agusiczeqq i _Gabriella_112 ... ;/

LadyOfTheRIngs pisze...

Zgłosiłam.

Anonimowy pisze...

Wczoraj zgłoscilam to do admina - tylko ze ja dostałam tą wiadomość od Fran226 i jak widzialam po innych moich kontach, na które tez dostalam te wiadomości wszędzie są od innych osób ;/

Chanel_Anne pisze...

dziwne, że ciągle są ludzie, którzy się nabierają na takie linki, zwłaszcza, że Keira-V nie jest osobą, która zarejstrowała się "wczoraj", chociaż z drugiej strony stardoll co jakiś czas rozdaje darmówki poprzez rejestrację na innych stronach np.simple vip club, ale zawsze jest to jakoś w miarę "nagłośnione" albo na głównej stronie, albo w newsletterze, albo poprzez promocyjny klu

Justyna-96 pisze...

Zgadzam się Chanel_Anne. Dziwię się, że Keira-v się na to nabrała.

loooooolcia14 pisze...

O i tu mnie zaskoczyłaś^^ I to nawet bardzo!
Wydawało mi się, że Keira jest już na STardoll tak długo, że wie, co może przynieść logowanie się na różnych stronach wysyłanych przez osoby trzecie. Naprawdę nie spodziewałam się, że padnie ona ofiarą...chociaż, DebbieCat też miała zrabowane konto. Kurde, szkoda, bo myślałam, że już tyle osób o tym przestrzega, że ludzie nie są tacy naiwni, a tu proszę ;/
Pozdrawiam.

green.eye pisze...

Napisałam o tym też na swoim blogu (greeneye-stardoll.blogspot.com) i szczerze mówiąć też się dziwię dlaczego Keira się nabrała na to. Zgadzam się z Chanel_Anne . Wg mnie Stardoll jeśli rozdaje darmówki to nie powinny być one powiązane z innymi stronami. A to wszystko przez chęć pozyskania większej góry pieniędzy. Niedawno zauważyłam, że na dole strony nad 'KONTAKT' jest 'REKLAMA U NAS'. Zdziwiłam się i to bardzo! Myślałam, że zyski z superstar im wystarczą...Chciwość i nic więcej :/

Anonimowy pisze...

Ehh zawsze się jakiś oszołom znajdzie i roześle taki link. A ludzie zachłanni więc wchodzą...

Ehh...nawet ja dostaje takie wiadomości (nie wiem czemu, bo konto mam beznadziejne...)
Ja dostałam ją od _Gabriella_112 .
Mnie też "atakowała" haha!


Vailet454

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.