poniedziałek, 25 maja 2009

DIY CZYLI ZROB TO SAM


Od dluzszego czasu w minishop dostepna jest opcja zrob to sam, kilka dni temu stardoll dodał w starplazie nowy sklep, rowniez nazwany DIY ( do it yourself) . W sklepie oprocz materialow z ktorych nic ciekawego sklecic sie nie da , sa rowniez guziki i inne dodatki, ktore nie powiekszaja sie jednak kiedy probujemy zwiekszyc rozmiar dollki. Generalnie rzecz biorac guziki sa do bani, nie bojmy sie stwierdzenia ze cały sklep jest jedna wielka porazka i pomyłka a sprzedawane tam rzeczy to poprostu barachło. Coz, stardoll chcial cos wymyslic ale mu nie wyszlo. Nie po raz pierwszy zresza i pewnie nie ostatni, bo juz nie bede wspominac najnowszego wynalazku pod tytułem Archive. Daruje juz sobie wywody na ten temat, bo nie o tym mialam pisac. Zeby nie zbaczac z tematu dodam, ze tak sobie ostatnio myslalam jakby to bylo fajnie gdyby stardoll w koncu umozliwil nam projektowanie torebek, butow albo dodatkow do wlosow, bo samo projektowanie koszulek powoli wychodzi mi juz bokiem i przydala by sie jakas odmiana. Gdyby ktos ze stardollowych pracownikow zechcial czasem ruszyc mozgiem, to mielibysmy strone o niebo lepsza od tej, ktora jest teraz. W splendid mozna kupic jakies tam kolczyki i opaski ale przewaznie jest to cos zupelnie banalnego i nudnego i jak fajnie bylo by gdyby kazda z nas mogla sobie zrobic swoja wlasna opaske albo spinke do wlosow, ktora mozna by bylo moze nawet sprzedac . Taaaa, pomarzyc zawsze mozna, bo jakos nie licze na to, ze ktos na to wpadnie.
Poniewaz zbliza sie lato i poniewaz myslalam sobie tak o tych opaskach to , uwaga uwaga, wymyslilam sobie , ze jesli nie mozna miec czegos na stardoll to mozna miec to w realu, ha !
Wiekszosc z was ma pewnie dlugie wlosy albo takie do ramion i nie wiem czy wiecie ale juz od jakiegos czasu bardzo modne sa opaski do wlosow. Mozna je kupic praktycznie wszedzie, plastikowe, materialowe , kolorowe, z kokardkami, gladkie, w kropki, w paski itd
Niektore sa tansze, niektore drozsze. Ceny wahaja sie od mniej wiecej 4 - 25 zl Opaski sa swietna ozdoba rozpuszczonych wlosow , super wygladaja rowniez ze zwiazanymi wlosami. Mozna ja nosic praktycznie do wszystkiego. Jesli chcecie byc oryginalne to zamiast kupowac w sklepie gotowa opaske, mozecie same stworzyc cos niepowtarzalnego. Wystarczy kupic gladka plastikowa lub materialowa opaske ( nawet najtansza), poszukac w domu kolorowych guzikow albo kokardek. Zawsze mozna tez kupic kilka dodatkow w jakims sklepie z akcesoriami - sztuczne kwiatki, zamki, plastikowe literki, swiecące kamienie, kolorowe piorka... Do wykonania oryginalnej opaski, mozna uzyc wszystkiego, wystaczy tylko mocny klej i troche wyobrazni zeby wyroznic sie w tłumie. Z kolorowych kamyczkow mozecie ulozyc swoje imie, mozecie poprzyklejac guziki w ksztalcie truskawek lub nawet klocki Lego. Opaska z klockow Lego zaprezentowana zostala na pokazie Marc Jacobs 2008 ! Jesli lubicie koraliki, to mozecie zrobic opaske z gumki i nawlec na nia mnostwo koralikow, opaska napewno bedzie piekna i wszyscy beda patrzec na nia z zachwytem :) Opaski mozna robic samemu ale mozna sie takze swietnie bawic robiac je z kolezankami lub nawet organizujac konkurs na najladniejsza opaske podczas urodzin. Mam nadzieje, ze niektorzy wykorzystaja ten pomysl, bo naprawde warto czasem zrobic cos swojego a na opaski "zrob to sam"na stardoll przyjdzie nam pewnie jeszcze dluuuuugo poczekac.

25 komentarzy:

ogi123 pisze...

łał Nieźle się napisałaś :P Ale oczywiście masz racje z tymi torebkami i ozdobami stardoll powinien ruszyć głowami :/

Ciocia Wiedźma pisze...

Ja już od dawna robię sama opaski i spinki do włosów. Kupuje takie zwykłe plastikowe opaski po 2 czy 3 zł, spinki klamerki i zatrzaski. Do robienia takich ozdób polecam klej do materiału (do kupienia w pasmanterii ok 14zł) i pistolet klejowy (sklepy dla majsterkowiczów i markety budowlane od 10 do 30 zł). Klej jest dobry do pokrycia materiałem całej opaski, pistolet przyda się do przytwierdzenia dodatków (kokardki, cekiny, sztuczne kwiaty, guziki itp.) Materiały najłatwiej i najtaniej można kupić w ciucholandach. Bluzkę w ciekawy wzór kupujesz za 3 zł, a masz całkiem sporo materiału do wykorzystania! W ten sam sposób można ozdabiać buty, torebki, portfele, etui na okulary i miliony innych rzeczy. Ograniczeniem jest tylko wasza fantazja!

Anonimowy pisze...

Ja robię kolczyki z klocków lego. Jak byłam młodsza, to kolekcjonowałam różne takie, a teraz kupuję bigle, łączę z klockami i mam super oryginalne kolczyki :)

Anonimowy pisze...

Ty masz świetne pomysły :)
palcia_10

Chanel_Anne pisze...

ja swego czasu robiłam sobie koraliki, miałam ochotę zabrać się też za kolczyki, ale zabrakło mi samozaparcia :P

Anonimowy pisze...

a ja nie lubię nosić opasek, ha! ;D

nowa191

Karolina pisze...

Ciekawa notka, na pewno skorzystam na moich 11 urodzinach :) Bardzo bym chciała by taka opcja została wprowadzona na stardoll, byłoby naprawdę extra :)

Miisia Guuziikowa. pisze...

napisałaś :]
byłoby super gdyby w końcu można było projektowac coś innego niż ciągle te same fasony. Buty, torebki, opaski czy spinki - to naprawdę byłoby świetne rozwiązanie.. A co do opasek w realu to mam pokaźną kolekcję ^^ sama raczej nie robię, bo mam dwie lewe ręce, ale lubię łączyc kilka cienkich plastikowych opasek w różne zestawienia kolorowe :)

Cathy.... pisze...

Fajny pomysl ;D Moze nawet kiedys sprobuje ;P Ale co do stardoll , naprawde fajnie byloby projektowac wlasne opaski , albo kolczyki .. ogolnie bizyterie xP Ale by bylo fajnie ^^ Admini , przeczytajcie to ! ;P

Kladiaaa pisze...

Ja niestety nie mam talentu do robienia opasek [próbowałam już kilka razy robic ale jedyne co ztego wyszło tow ielki balagan zalegajacy w moim pokoju przez kilka tygodni] ale lubię je kupować. Najfajniejsze są wielkie kokardki gdy ien zaczesuje grzywki wyglada to jak taka fajna spinka z kokardką :) Mam ich sporą kolekcje w różnych kolorach i rozmiarach, od dawna marzy mi się taka wielka a'la myszka miki ale taka dostane chyba tylko w Disneylandzie :/ Opaski są straznie dziewczęce :)

Stardoll By Chomikowa:* pisze...

Zgadzam się z wami , za to ja robię
naszyjniki , po prostu kupuję sobie w Empiku tanią specjalną do tego niteczkę , dam za nią około 8-12 zł jeżeli ma się naszyjnik nie rozlatywac.
do tego za 9-20 zł są ślicznie kuleczki , kułeczka i inne dodatki którymi można zrobic naszyjnik
czasem robię też kolczyki:))

Chomikowa

Stardoll By Chomikowa:* pisze...

co do Kladiii ,
taką opaskę możesz sobie kupic w wesołym miasteczku , w cyrku czy gdzieś tam , ja też takom miałam i nie musisz do Disney Landu jechac nawet jeśli by chciała;P

foczka11 pisze...

A ja wolę zwykłe, czarne ;pp Ale dobry pomysł ;]]

Anonimowy pisze...

Uwielbiam nosić opaski ^^ Najbardziej te kolorowe, w groszki i z kokardkami ;P
A moja koleżanka ma śliczne, długie (proste!!) włosy, ale wstydzi się nosić opaski, bo ma 'odstające' uszy. Nie wiem co w tym wstydliwego? Przecież to nie jej wina, no nie? Mówiłam jej o tym 10000razy, ale ona dalej przy swoim. No dobra ha trochę nie na temat ;PP
A jeszcze co do opasek:
to kiedyś dostałam w prezencie różne ozdoby m.in kolorowe kuleczki, kamyczki (sztuczne xD) itd ;P I teraz robię śliczne łanczuszki, kolczyki, a nawet kiedyś przyklejałam je na pierścionki ^^ :P:P

Kejt pisze...

DIY mi się podoba ;DD
Z opaskami niezły pomysł...

Anonimowy pisze...

http://stardoll-superstar-com.blogspot.com/.


ZAPRASZAM !!!!!!!

Kuromi_Kitty pisze...

opaski śliczne są,szczególnie kocham takie jednokolorowe z wielką kokardką :3 I w H&M są takie śliczne z HK ;o xd

Marta Mróz pisze...

no tak:)Dobry pomysł z tymi opaskami;)Zrobie se takie;D

Marta Mróz pisze...

No super z tymi opaskami ten pomysł:)Ja se takie różne fajne zrobie;DDzięki!

Kasia963 pisze...

Fajny pomysł na te opaski :)

Stardoll pisze...

Fajne :)) Super piszesz !^^

STAAR pisze...

Mogłabyś zareklamować mojego bloga? To jest taki stardollowy pamiętnik z życiowymi sytuacjami, szukam osób do uczestniczenia w pamiętnikowym opowiadaniu wymyślonej bohaterki Kasi. Dla nastolatków i nie tylko ;)) Jest już 1 notka donośnie pamiętnika ~!!! Proszę o rozgłos, dzięki tobie może się coś udać! I jak można by było to proszę o opinię :)

Alicjaaaaa96 pisze...

Ja robię tylko brzydkie kolczyki z modeliny xD Ale zrobiłam z koleżanka broszki-niezapominajki na dzień niezapominajki w szkole i zarobiłyśmy 90 zł, a została tylko jedna :)Kiedy wrócisz? Troszkę mnie wkurza, że Harajuku nazwała swój blog "najlepszym" twój, mimo, że nieprowadzony jest lepszy! też bym taki chciała :)

aga. pisze...

ciekawe.. ;>

ktoś wspomniał o opaskach z wielką kokardką, sa b. ładne.

aga. pisze...

a ja lubię opaski noszone na czole ;>
są teraz bardzo modne.