piątek, 6 marca 2009

LINK


Mam nadzieje, ze juz wszyscy zdazyli zobaczyc i rozpoznac hakerski link na 100 darmowych stardollarow. Przestrzegam przed wchodzeniem na strone polaczona z linkiem, bo jesli sie na niej zalogujecie to ktos dostanie wasze haslo i mozecie pozegnac sie ze swoim kontem. Jedna z dziewczyn , ktora znam napisala mi wczoraj ze ktos zostawil link w jej GB i go uzyla a pozniej okazalo sie ze haslo zostalo zmienione i ktos z dodatkowego konta kupil sobie jej sukienke mka oraz buty. Zglosilam ta dziewczyne, jej nick to Gossipsista, jednak wpisy w GB widzialam juz wczesniej, zawsze jednak spotykalam sie z nimi w ksiegach obcokrajowcow. Dzis weszlam sobie do apartamentu Polki i co widze? link ze 100 std pozostawiony przez inna Polke. Juz nie mowie o tym, ze jest to chamstwo, bo ta dziewczyna jest kolezanka Agnieszki ale jak mozna byc az tak durnym, zeby pomagac temu , do kogo nalezy ten link, bo nawet jesli chcesz ukrasc komus ciuchy z konta za pomoca linku ,to nie ty dostaniesz te rzeczy, a osoba, ktora ten link stworzyla. Jest jeszcze opcja, ze dziewczyna zostawiajaca link nie ma pojecia co on znaczy ale to rowniez nie jest zzadne wytlumaczenie bo spamowanie jest kolejnym idiotyzmem.

11 komentarzy:

nuna111 pisze...

Dzięki za ostrzeżenie ^^

olenka1317 pisze...

dzięki za ostrzeżenie :):)

ace-monika pisze...

Mi kiedyś też jakaś dziewczyna taki link zostawiła w GB ;) Na szczęście wiedziałam o co chodzi i sie nie logowałam xD

Meggi11 pisze...

Bezczelni hakerzy!!!!!!!
Jestem wściekła!!!
Na każdym kroku spotykam się z hakerstwem.
Niektórzy ludzie są strasznie niewychowani i podli, żeby w ten sposób kraść czyjeś z trudem prowadzone konto!
Przeklęci debile! <-- przepraszam, ale tak właśnie myślę o hakerach!!!

loooooolcia14 pisze...

to Gossipsista? Nie wierzę ;/! Ostatnio napisała do mnie, żebym uważała na jakąś tam dziewczynę, bo ona ukradła jej ubrania itp. Wyślę ci tę wiadomość na maila. Jacy ludzie są podli, ja nie mogę...;/
Pozdrawiam.

Meerci pisze...

Hm, też dostałam taką wiadomość w księdze gości, ale natychmiast ją usunęłam, bo jeszcze jedna z osób, które mnie odwiedziły, uwierzyłaby w te bzdury.

Eska_10 pisze...

Może ktoś jej ukradł
przez ten link ;? I wysyłał innym ?
Albo myślała że dostanie jej hasło

diddlussia_kiss pisze...

teraz już nikomu nie można wierzyc, bo nawet najbliższa kolezanka wpakuje cię w kłopoty (chcący lub nie) ..

baddy8 pisze...

dobrze ze o tym piszesz,jednak chetnych na darmowe stardolary nie brakuje i pewnie beda dalej wchodzic na te strony a najlepsze sa wpisywane podziekowania w ksiedze gosci za podanie strony tak by inni mysleli ze to dziala,kilka razy spotkalam sie z tym wlasnie wsrod polskich dziewczyn

Alicjaaaaa96 pisze...

tusia-pupcia? hmm.. tak, znam ją to ona powiedziała mi, że za bluzke z dkny (baaardzo stara) powie mi kod na stardolary (NIE WYSYŁANIE EMAILI KOD) I CO ? SPRZDAŁAM A ONA MÓWI WYSLIJ SE EMAILE!

Avril pisze...

A ja chcialam zobaczyc jak to wyglada
no ale nie wpisywalam ani hasla ani loginu ale kliknelam zalogul i mi sie wyswietlilo moje konto.Szybko zmienilam haslo ale myslicie ze moga je i tak znac?